dimarts, 29 de novembre del 2011

Fitxa 02. REPÀS DE GEOGRAFIA D'EUROPA EN GRUP

Volem repassar els coneixements que tenim sobre els països europeus i també la forma de buscar la informació, de filtrar-la, elaborar-la i d'exposar-la.




Tasca 01


Cada grup decideix quines 10 dades són les més significatives per saber dels països europeus.
Escriviu el llistat a una nova entrada del vostre eQuadern i dieu-li "Recorregut per Europa"


Tots els memebres del grup han d'estar assabentats del procés de tria que ha fet el grup.


En lloc de "Publicar" l'entrada directament, la "Desem" (guardem un esborrany) fins que es dirà que publiqueu l'entrada, de manera que ho fareu tots els grups simultàniament.


Durant 3 minuts cada grup entra a les entrades dels altres grups i afegeix comentaris favorables o crítiques. 




Tasca 02


Un membre de cada grup que es designarà, sortirà a la PDI i sobre l'entrada que ha fet el seu grup, explicarà el criteri de la tria. Oral.
La resta de grups poden fer preguntes i suggeriments. Oral.


Cal consensuar entre tots els grups un llistat amb les deu dades bàsiques.




Tasca 03


Cada grup tria un país i busca la informació que hem decidit a la tasca 01 i l'entra dins de la mateixa entrada, però sense publicar-la.




Tasca 04


Un grup surt a la PDI i coordina les respostes de la resta de grups sobre una graella.


En una primera ronda cada grup diu una de les seues dades, del seu país. 


A partir d'aquí els grups tenen 2 minuts per cercar a internet.


Cada grup intenta encertar els països de la resta de grups (la recollida es pot fer a través del TodaysMeet i amb un cronòmetre online). Si no encerten perden un torn de resposta.


El grup que troba primer el país d'un dels grups passa a coordinar la següent ronda.




SÍNTESI


Quins aspectes avaluareu del treball dels grups i com ho fareu


Ho afegim a la nostra entrada.
Ho comentem oralment en grup.




PROJECCIÓ


Cada grup elabora una activitat adaptada a la/les matèries del membres del grup. Ho passem a l'entrada del bloc a l'apartat que tindrà el mateix nom que aquest.


Aporta possibles variacions a la dinàmica o als recursos per tal de fer l'activitat més efectiva. Ídem. Proposta oral al grup.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada